Тренинг програма
Активно свързване с клиента
В рамките на програмата
участниците развиват умения за:
-
Активно слушане и адаптация на разговора, спрямо информацията от отсрещната страна
-
Партньорско свързване и създаване на общ наратив между двама души
-
Изграждане на позитивна връзка с отстрещната страна
-
Преодоляване на съпротиви и разминавания с отсрещната страна
-
Овладяване на конфликти чрез интегриране на чуждата гледна точка спрямо своята
-
Изграждане на потребности и позитивна нагласа у отсрещната страна спрямо предлаган продукт или общо решение
-
Разбиране на чуждата гледна точка и нейното интегриране в общ план и идея
-
Преодоляване на вътрешните си съпротиви към заявяване на позицията си.
Какъв е крайният резултат за клиента:
-
Увеличен капацитет за слушане на интелектуално и емоционално ниво
-
Повече възможности за свързване с потока на мисълта на клиенти,
откриване на нуждите им и възможности за създаване на връзки с тях
-
По-уверено присъствие и по-лесно адаптиране към внезапни промени
-
По-гъвкаво адаптиране на личните намерения и синхронизиране
с целите и нуждите на клиента
-
Изграждане на по-качествени връзки с вътрешни и външни клиенти
Защо да изберете нас:
-
Оригинален подход към обучението, използващ игри и упражнения от импровизационни тренинги
-
Работим с базови умения и компетенции при работата с клиенти
-
Трансформацията и развитието се извършва по приятен и недирективен начин, съобразен с личните специфики на участника
-
Уменията, които развиваме в нашите курсисти са универсални и носят допълнителни ползи за тях във всички сфери на живота им
-
Допълнителни ползи от сплотяване на екипа
За кого е подходящ тренинга:
-
Търговски екипи
-
Екипи обсулжващи външни клиенти
-
Еикипи обслужващи вътрешни клиенти (администрация, логистика, ЧР, ИТ и др.)
-
Творчески екипи, работещи с клиенти (Реклама, маркетинг и др.)
Как го правим:
-
Серия от кратки групови интервенции, които позволяват на участниците директно да прилагат наученото в реалността.